Los Angeles mest erfarne när det kommer till Voice-over heter Warren B. Meyers.

image38

Det sista uppdraget jag fick av L här på elstängselfirman var att klippa ihop något mera reklamfilmsaktigt av instruktionsfilmen.

Han är på semester i en vecka nu. När han undersökte vart han kunde åka under sin lediga vecka såg han en film om ett av hotellen online. L fann det antagligen mycket inspirerande och bad mig sedan göra samma sak, fast om elstängsel.

 

- Ser du här vad bra dom har fått fram att det här är kul för hela familjen? Så att alla vill åka dit. Och det gör de ju på ungefär 3 minuter. Hur lång är vår film?

 

Så jag skrev ihop ett nytt litet manus och gjorde en liten kortare film. Jag känner mig rätt nöjd. Det gick också förvånansvärt snabbt, fyra dagar ungefär.

 

Världens bästa operativsystem, bortsett från andra operativsystem, Windows, var till stor hjälp. Var tredje minut ungefär skrev det ett meddelande till mig, varje gång med samma överraskade entusiasm. Där stod det att nu minsann hade ett oväntat fel uppstått, men att, fear no harm, för windows skulle ta hand om det och stänga av mitt videoredigeringsprogram utan att spara något av det arbete jag gjort sen jag senast sparade.

 

Det drog också ut på tiden att läsa in "FEXFLEX, ett praktiskt stängsel, ett hållbart stängsel, ett enkelt stängsel" på ett självklart sätt.


Kommentarer
Postat av: David

det här är situationskomik i sitt esse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback