Stevie Wonder har inga problem med det i alla fall.

kontakt1kontakt2Vad är det för fel med tjejer? Vad är det för fel med söta tjejer. Dom bara går hem utan ett ord. Dom bara sticker. Utan att man ens får lära känna dom. Utan att man ens får prata med dom. Tycker jag är lite dålig stil.

E och jag pratade lite om hur vi alltid tänker när vi utbytt blickar, eller trott oss utbyta blickar med någon (det är så man gör i Sverige, man glor lite på varandra och sen låtsas man som om man inte glor på varandra och sen ser man aldrig varandra igen) och personen i fråga bara försvinner eller helt uppenbart går hem.
VI burkar tänka att man borde sätta in en annons i GP "Vart tog du vägen du tjej i blommig tröja som tittade på mig. Vi stod på närmast DJ-båset på pusterviks övervåning och dansade en meter ifrån varandra. Jag hade en svart kortärmad skjorta och tittade på dig. Hör av dig." Eller kanske nåt på blocket.

Vad är problemet liksom. Varför kan människor inte bara stanna en och säga att "Hej, jag ska gå hem nu, men kan jag ta ditt telefonnummer så ringer jag dig imorrn?". Varför ska jag behöva ta någon som hellst kontakt, någon annan kan väl ta kontakt med mig. Jag blir så trött på det, usch, som ni beter er.

Kommentarer
Postat av: erik

det var sant!
så är det jämt.

2006-01-22 @ 14:34:27
Postat av: Tina

Tjejer kanske har en önskan att spela svårflörtade..?? De kanske tycker att det är lika dålig stil av dig att du inte kommer fram o pratar med dem? Och faktum: paltkoma är ett uttryck som ENDAST får användas efter att personen i fråga intagit en paltmåltid av storlek ENORM!! Basta!!

2006-01-23 @ 23:11:05
Postat av: johan

Ang paltkoman har jag ju redan rett ut var jag står. Vad det gäller att vara svårflörtad tror jag att du har fel. Det handlar om en hemsk och elak konspiration tror jag.

2006-01-23 @ 23:17:06
Postat av: Tina

Konspiration hit och konspiration dit. Varför anväder du sådana fula ord? Hmm, känns som att detta skulle kunna leda till en väldigt givande diskussion gällande manligt respektive kvinnligt beteende...

2006-01-24 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback